Home » Werken bij » Medisch secretaresse

Medisch Secretaresse

24 tot 28 uur per week

 

Datum plaatsing: maandag 4 januari 2021

Datum sluiting: zodra de functie is ingevuld

 

Praktijk Memo is een middelgrote zorgaanbieder waar laagdrempeligheid en een persoonlijke benadering centraal zijn blijven staan. De hoofdlocatie is de 18e eeuwse stadsboerderij Hoeve Meilust in Bergen op Zoom. Hier bevindt zich de behandelpraktijk voor tweedelijns (medisch specialistische) GGZ, dagbesteding en de WMO-hulpverlening aan kinderen, jeugdige en (jong) volwassenen met meervoudige psychiatrische beperkingen en/of een licht verstandelijke beperking. Daarnaast zijn er woonvoorzieningen, waar toegewerkt wordt naar zelfstandig wonen. In Tholen en Steenbergen vinden ook behandelingen plaats en  is er ook een receptie ingericht met een secretariaat. De Arbeidstraining, dagbesteding en onderwijsbegeleiding bevinden zich in de Oude Moerstraatsebaan in
Bergen op Zoom.


Per 1 februari 2021 zijn wij op zoek naar een collega voor ons secretariaat (locaties Bergen op Zoom, Steenbergen, Tholen).

Naast de bezetting op reguliere werkdagen is er op drie avonden (ma./di./woe.) op de locatie Bergen op Zoom een avondopenstelling met bezetting van een secretaresse.
In overleg met je collega's, wordt de bezetting afgestemd. Je bent onderdeel van de Front Office en werkt daarin samen met 4 collega-secretaresses. Binnen je functie heb je, naast je directe collega’s te maken met kinderartsen, psychiaters, verpleegkundigen, begeleiders, collega’s van de Back Office en financiële administratie en uiteraard met cliënten.

Als medisch secretaresse krijg je aansturing vanuit een teamleider.

 

Functie-inhoud

Als medisch secretaresse binnen Memo is de functie-inhoud als volgt:

  • Bieden van administratieve secretariële ondersteuning aan onze hulpverleners, directie en de leidinggevende;

  • Verzorgen van alle administratie rondom de cliënten;

  • Verzorgen van telefoonverkeer en in- en uitgaande post;

  • Zorg dragen voor een adequate planning (o.a. cliënten) en agendabeheer;

  • Bijhouden van de diverse cliëntsystemen en (digitale) cliëntdossiers;

  • Zorgt voor mondelinge (telefonische) informatiewisseling;

  • Verzorgt de dossiervorming en het dossierbeheer;

  • Beheert de agenda’s van meerdere hulpverleners;

  • Regelt de vergaderruimtes en faciliteiten;

  • Ontvangt cliënten;

  • Bereidt het spreekuur voor, maakt vervolgafspraken en handelt zaken af;

  • Voorbereiden en notuleren van diverse vergaderingen;

  • Uitwerken van brieven/ uittypen van bandjes;

  • Het uitvoeren van baliewerkzaamheden;

  • Bijhouden van voorraad kantoorartikelen;

  • Zelfstandig verzorgen en uitwerken van correspondentie (brieven, mails, notities en rapporten)

  • Verwerken en bewaken van dagelijkse in- en uitgaande post;

 

Opleidingseisen, kennis en registraties

  • Je hebt een MBO opleiding administratie of secretaresse;

  • Je hebt enkele jaren werkervaring als secretaresse;

  • Je bent bekend met medische terminologie;

  • Je kunt goed overweg met de programma’s van MS Office;

  • Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;

 

Profiel

  • Je bent flexibel

  • Je bent klantvriendelijke en hebt een dienstverlenende houding;

  • Je bent nauwkeurig/accuraat;

  • Je kunt het overzicht behouden (helicopterview) in een dynamische, soms ad-hoc omgeving.

  • Je hebt een opgewekte persoonlijkheid, bent proactief en werkt accuraat;

  • Je bent in staat nieuwe werkwijzen snel eigen te maken

  • Je hebt een proactieve houding

  • Je hebt een sterk gevoel voor verantwoordelijkheid

  • Je hebt een empathische, patiëntgerichte, integere en kwaliteitsgerichte werkhouding

 

Inconveniënten

Psychische belasting kan optreden door piekbelasting in het werk en het afwegen van prioriteiten.

 

Functiewaardering en pensioen

CAO GGZ: FWG 35 (Het salaris wordt bepaald aan de hand van opleiding en werkervaring).

Pensioen: PFZW

 

Gesprekken zullen plaats vinden als kandidaten met een passend C.V.  zich gemeld hebben. Sollicitatie sturen naar: personeelszaken@praktijkmemo.nl.

Nadere informatie te verkrijgen bij Ivo Uijt de Haag tel.: 0164-243413